«І творчість, і праця, і успіх…»

09.12.2016 15:40

Згідно із планом роботи Мамалигівської ЗОШ на 2016-2017 н.р., наказом по школі № 182 від 14.11.2016 «Про проведення Тижня педагогічної майстерності «І творчість, і праця, і успіх…», та з метою підвищення фахового рівня педагогічних працівників, поширення перспективного педагогічного досвіду, відпрацювання навичок готовності вчителів до впровадження в практику освітньо-виховної діяльності інноваційних технологій, демонстрування та обмін рекомендаціями курсової підготовки, підвищення рівня самоосвіти педагогів, знань педагогічних інновацій через роботу ШМО, ознайомлення з результатами роботи вчителів, які атестуються, удосконалення педагогічної діяльності молодих спеціалістів з 28 листопада по 2 грудня в школі був проведений Тиждень педагогічної майстерності: «І творчість, і праця, і успіх…» (далі Тиждень).

З урахуванням пропозицій членів педагогічного колективу дирекцією школи було розроблено план проведення Тижня.

У ході Тижня учителі школи зуміли продукувати оригінальні, нетрадиційні ідеї, форми і методи організації навчально-виховного процесу. Тиждень пройшов під девізом: «Трудність полягає не у сприйнятті нових ідей, а у відмові від старих уявлень" і був спланований таким чином, що поєднував різні напрями роботи вчителів.

Розпочала Тиждень оперативно-методична нарада, де члени педагогічного колективу визначили завдання методичного заходу. Заступник директора з НМР Діна Романчук глибоко проаналізувала результати моніторингового дослідження щодо виявлення готовності педагогів до інноваційної діяльності.

Інновації, які охопили освіту, органічно вплітаються в навчально-виховний процес Мамалигівської ЗОШ. Сучасні педагогічні ідеї уміло утілили в практичну діяльність вчитель біології Рената Букмирза під час майстер-класу «Впровадження інноваційних технологій у вивченні біології – шлях до успіху» та учитель початкових класів Ілона Савчук у начально-виховному проекті “Весела математика».

Цікавими за змістом і не традиційними за структурою були уроки вчителів української мови і літератури Діни Романчук у 6 класі на тему "Узагальнення і систематизація знань з теми "Іменник" та Катерини Захарії у 9 класі на тему: «Образ справжньої жінки у п’єсі Івана Котляревского "Наталка Полтавка"», в ході яких учні виявили свої творчі здібності, пізнавальну активність та компетенції, які базуються на самоорганізації та самоосвіті. Уроки проведено у форматі змішаного навчання, що дало можливість урахувати індивідуальні потреби кожного учня. Уроки відзначалися системним використанням креативних методів і прийомів, що спонукало учнів до творчого використання додаткових джерел інформації. Нові підходи вчителів до технології уроку забезпечують сприятливі умови для розвитку творчості учнів, формування мовної особистості. Учителі підібрали матеріали та виготовили стенд «Змішане навчання – ключ до успіху».

У розділі «Я – атестуюсь» вчителі української мови та літератури Наталя Танас, початкових класів Мінодора Молдован, математики Тетяна Каптар показали свою майстерність і знання опанованих інтерактивних, інформаційно-комунікативних технологій, а також посилення комунікативної спрямованості уроку в єдиній системі організації навчально-виховного процесу.

У рамках проведення Тижня відбулось засідання педагогічної ради. Підвищений інтерес всього колективу викликало питання про розвиток творчої активності і пізнавальної діяльності учнів як пріоритетний напрямок підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання з української мови та літератури. Учасники педради активно обговорювали стан роботи з профілактики бездоглядності, правопорушень і злочинності серед учнів, адаптації учнів 1-их, 10-их класів до школи.

Продуктивно пройшла робота школи молодого та малодосвідченого учителя «На шляху до майстерності». Своїми секретами, як створити справжній урок, якого чекають діти, поділилась учитель математики, старший учитель Валентина Берегеч.

Заключним етапом Тижня стала інтелектуальна педагогічно-патріотична розважальна гра «Що? Де? Коли?», яка об'єднала учасників девізом: "Зібратися разом – це початок, триматися разом - це прогрес, працювати разом - це успіх". Мета гри – виховання почуття відповідальності і гордості за обрану професію. У номінаціях «З історії педагогіки» та «Педагогічний ринг» гравці орієнтувалися в нових ситуаціях, розвивали свою увагу, вивчали свої сильні та слабкі сторони при взаємодії з іншими педагогами, проводили аналіз допущених помилок.

За допомогою інтерактивної вправи «Я працюю в Мамалигівській школі…» вчителі підвели підсумки по впровадженню в практику навчально-виховної діяльності інноваційних технологій.