Вирішуйте питання пенсійного забезпечення дистанційно

23.03.2020 15:46

Незважаючи на запровадження в Чернівецькій області надзвичайної ситуації Головне управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області й надалі забезпечуватиме право громадян на пенсійне забезпечення. Це означає, що фінансування виплат пенсій здійснюватиметься відповідно до календарного графіка, а обслуговування громадян проводитиметься в дистанційному режимі.

Громадяни, які мають кваліфікований електронний підпис, можуть подати заяви про призначення пенсій через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua).

Для подання звернення за призначенням пенсії в електронному форматі потрібно:

- увійти на вебпортал Пенсійного фонду за допомогою електронного кваліфікованого підпису;

- в меню «Всі послуги» обрати функцію «Заява на призначення пенсії»;

- заповнити бланк заяви поданого зразка;

- завантажити скановані копії необхідних для призначення пенсії документів (перелік яких поданий на вебпорталі);

- підписати заяву електронним кваліфікованим підписом та надіслати до органу Пенсійного фонду.

Автоматизована система визначає найбільш вигідні для нарахування пенсії умови, за результатами опрацювання заяви в Особистому кабінеті відображатиметься інформація щодо стану обробки документів. Після прийняття рішення про призначення пенсії заявник отримує запрошення до сервісного центру для отримання пенсійного посвідчення.

Користувачі вебпорталу Пенсійного фонду України також можуть переглянути складові пенсійної виплати в особистому кабінеті на вебпорталі в розділі «Моя пенсія».

Отримуйте консультації з пенсійних питань через електронну пошту, телефони гарячих ліній або за допомогою засобів відеозв’язку. Контактні дані доступні за посиланням: https://www.pfu.gov.ua/cv/ у розділі «Контакти».

Заяву про перерахунок пенсії з урахуванням набутого страхового стажу можна подати поштою.

Пресслужба Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області