Оголошення

ПОВІДОМЛЕННЯ для новообраних депутатів Мамалигівської сільської ради

Особа, обрана депутатом Верховної Ради Автономної Республіки Крим, депутатом місцевої ради, сільським, селищним, міським головою, подає декларацію впродовж п’ятнадцяти календарних днів з дня набуття повноважень. Відповідне положення закріплене у частині 3 статті 45 Закону України «Про запобігання корупції».

Закон України «Про статус депутатів місцевих рад» у частині 2 статті 4 визначає, що повноваження депутата місцевої ради починаються з дня відкриття першої сесії відповідної ради з моменту офіційного оголошення підсумків виборів відповідною територіальною виборчою комісією.

Отже, декларацію особі, обраній депутатом місцевої ради, необхідно подати протягом 15 календарних днів із дня відкриття першої сесії ради.

Тип декларації – «кандидата, що претендує на зайняття посади», оскільки на згаданій посаді вони ще не перебували.

Тобто, новообрані депутати мають подати декларацію за 2019 рік, а саме, за період з 01.01.2019 року по 31.12.2019 року, враховуючи нові правила подачі декларацій, які набрали чинності із Законом України №140-ІХ від 02.10.2019 року.

Детальніше щодо порядку подання даної декларації можна ознайомитись у відповідних роз'ясненнях Національного агентства з питань запобігання корупції від 26.08.2020 року за №9.

Якщо з якихось причин Ви вже подали декларацію за минулий рік (тобто за період з 01.01.2019 року по 31.12.2019 року), повторно її подавати після оголошення результатів виборів та набуття повноважень не потрібно.

Ви не авторизовані у системі для того щоб ви мали змогу коментувати новину вам необхідно авторизуватися або зареєструватися